14 November 2014

Updating on my life

Assalamualaikum, fuyoo lamanya aku tak update blog. Last update masa awal tahun, ye la awal tahun siapa yang tak semangat kan nak mula kehidupan baru *kononnya*. I guess I just too caught up with the world sampai lupa nak tulis diary and tulis blog. uhuk uhuk, i'm not in a good shape, sebab akhir2 ni selalu hujan, aku dapat la virus selsema, hate it sighh.

Anyway talking about updating my life, my life has been worse through out this year. I mean things have gotten hard. Form 4 life is so messed up. Tahun dah nak habis, minggu depan last week sekolah for this year. I don't know what I have learnt this year. I mean, chemist, bio and physic just wth have I learnt :< FML. The embarrassing part is I am below average. I'm so stupid like seriously. Watch too many kdramas and I sleep too much i guess. I don't know if will get back on the right track, next year spm kot. I have no one else but myself to blame. My family condition is not so good also, we are having our hard time. So many hardship. My friends drifting away from me. My best friends, just too far away from me, my close friends at school got their own stuffs to do and me, just trying to fit in the form 4 life. And the worst thing is I just so disappointed of myself. Tak rajin pegang al-quran, solat pun tak khusyuk and i'm doing the bad things over and over. Apa nak jadi bila besar nanti. SPM tahun depan and apa yang akan aku buat bila finals yang baru lepas haritu pun aku macam blank semacam.



Aku cerita macam teruk sangat je hidup aku ni kan. Actually tahun ni takde la teruk sangat sebab aku macam banyak libatkan diri aku dengan activity social. Nak jadikan cerita, aku upload gambar je la.


Our trip to batu ferringhi, seriously the most enjoyable trip! Cikgu semua sporting je, kami macam relax je masa trip ni. 


Choral Speaking district level, walaupun national level kami tak menang kan :'( Dapat juga la aku yang pemalas ni dapat sijil hihi. Teringat pula bila kena practice jumaat, sabtu. Practice yang main-main haha, last minute baru nak practice betul-betul.


Our 2nd trip to ipoh, walaupun mandi tak puas hehe. This one is quite memorable actually, cuma dalia demam so tak jadi pergi and una yang takut nak tinggalkan mak dia, so tak jadi pergi juga haha. Last2 tinggal kami trio je la haha.


Log off nite, konon-kononnya macam prom night macam dalam american movies haha. Cuma yang bezanya, yang ni khas untuk perempuan. Pergi semata-mata nak makan je hehe. Actually, benda macam ni tak bagus pun sebab semua lawa sangat, insecure I :<


4sc9 drama competition. Yang ni serious nak tergelak, practice macam tah apa-apa, last sekali semua macam bantai je hehe. Eventho tak menang kan haha, we just enjoyed ourselves~

This is all i guess, to sum up my form 4 life. Banyak lagi benda personal yang aku tak boleh nak cerita, but overall my 2014 life is so bad. InsyaAllah, nanti kalau aku rajin aku update about my 4sc9 family yang semua sporting hehe. toodles~

Thank You!
xoxo ♥



see next time, k bai

No comments: